Historie značky

Jako mnoho jiných věcí v přírodě, i značka ATTITUDE se narodila na jaře - a to roku 2005. Založili ji Jean-François Bernier a Benoît Lord v Montrealu.

Inspirováni svými rodinami cítili zakladatelé příležitost k vytvoření produktů pro osobní péči a péči o domácnost výhradně z přírodních ingrediencí, které by fungovaly stejně dobře, ne-li lépe, než jejich syntetické varianty. Špičková kvalita za přiměřenou cenu, přístupná a cenově dostupná pro všechny to byl jejich hnací motor.

Jean-François a Ben nechtěli být pod vlivem investorů, vzali tedy společnost do svých rukou a zavázali se, že budou stoprocentní vlastníci. Dodnes zůstává společnost ATTITUDE v soukromém vlastnictví, orientovaná na rodinu a vytvářející produkty samostatně, nezávisle, od začátku do konce, od výroby až po marketing.

Aby zakladatelé svou vizi uvedli do života, tak se k týmu v roce 2006 připojil Hans Drouin, poté, co dokončil Ph.D v biochemickém inženýrství. Společně s Jean-Françoisem prozkoumali přírodní ingredience a vytvořili pro ATTITUDE produkty originální receptury.

Na podzim roku 2006 společnost zahájila činnost s osmi čisticími prostředky pro domácnost. Vzhledem k tomu, že se přírodní produkty stávaly postupem času čím dál populárnější, rostla a roste i značka ATTITUDE.

ATTITUDE není o trendu - značka se snaží měnit způsob, jakým funguje odvětví kosmetiky a drogerie. Společnost vlastní obrovské know-how v oblasti ingrediencí a receptur, a díky tomu poskytuje skutečné výhody především rodinám, jako jsou jejich vlastní, které jim byly tou prvotní inspirací.

Číst více Číst méně

Růst, rozvoj a inovace

Hned zpočátku se společnost zavázala, že produkty ATTITUDE budou mít vždy co nejmenší dopad na životní prostředí a zdraví lidí. To znamená, že nebudou obsahovat žádné přísady, jako jsou chemikálie způsobující rakovinu, mutageny a endokrinní disruptory, a to ani na zákonem tolerovaných úrovních. I přesto, že zatím nejsou k dispozici žádné vědecké studie, které by prokázaly škodlivost těchto látek na lidské zdraví, a to ani v malých dávkách, rozhodla se společnost pro jejich úplné odstranění. Aby minimalizovala dopad na zdraví a životy zákazníků a jejich rodin.

Produkty

Za vznikem značky ATTITUDE stála otázka, co se skutečně děje, když se sprchujeme. Je sprchování způsob, jak ze sebe dostat špínu z celého dne, anebo jak naší pokožkou přijmout toxické látky? Průměrně používáme 6 až 12 různých kosmetických produktů denně a každý produkt obsahuje desítky různých složek, mezi nimiž lze najít legálně akceptované rakovinotvorné látky. Nejvíce znepokojující je fakt, že ani nevíme, že jsme vystaveni takovým látkám nebo ve kterých produktech se ukrývají.

Zakladatelé značky ATTITUDE se rozhodli této skutečnosti aktivně čelit. Vyvinuli přírodní produkty, které obsahují jen ty nejčistší a nejbezpečnější složky a jsou tak 100% bez nežádoucích látek.

Společnost ATTITUDE zahájila svoji činnost v roce 2006 výběrem osmi čisticích prostředků pro domácnost. Dnes má společnost 250 produktů v řadách pro miminka, děti, dospělé, těhotné a pro domácnost a neustále dochází k rozšiřování a inovování sortimentu.

Všechny produkty jsou vyrobeny z přírodních ingrediencí z minerálních a rostlinných zdrojů s minimálním dopadem na lidské zdraví a planetu.

Všechny produkty jsou vyvíjeny s ohledem na přísné normy pracovní skupiny pro životní prostředí (EWG): žádné karcinogenní kontaminanty, žádné mutageny nebo endokrinní disruptory, ani jiné podobné látky.

Jsou to životy nás všech - ne průzkum trhu - který inspiruje vývoj produktů ATTITUDE. 

Číst více Číst méně

Svět ATTITUDE

Společnost ATTITUDE se sídlem v kanadském Montrealu má spokojené klienty ve více než 55 zemích po celém světě.